Skaitmeninės rinkodaros strategija ir auditas

Suasmeninta skaitmeninės rinkodaros strategija yra mūsų klientų veiklos pagrindas, nustatantis tikslus, metrikas, kanalų paskirstymą ir funkcijas. Mes taikome vartotojo kelionės metodą ir sukuriame nuoseklų skaitmeninės rinkodaros valdymo planą. Paprastai pradedame nuo dabartinės veiklos audito, kurio rezultatas – konkretus veiksmų planas ateičiai.

Į šią paslaugą įeina:

  • Skaitmeninės rinkodaros strategijos ir struktūros kūrimas bendradarbiaujant su klientu
  • Metrikos ir atitinkamo atribucijos modelio nustatymas
  • Internetinių kampanijų nustatymas, vykdymas ir optimizavimas pagal Jūsų verslo tikslus
  • Kampanijos rezultatai realiuoju laiku (angl. dashboard), sukurti specialiai klientui

Esame didžiausia Baltijos šalyse veikianti skaitmeninės rinkodaros agentūra – tai suteikia mums geriausias bendradarbiavimo galimybes su vietiniais portalais bei vertingiausią patirtį siekiant tikslų, kuriems įgyvendinti pasitelkiamos tarptautinės platformos.

Ieškote daugiau informacijos? Parašykite mums ir mes su Jumis susisieksime kaip įmanoma greičiau.

Susisiekite