Puslapio analitika
Analitika yra viena svarbiausių mūsų darbo dalių. O jeigu dar tiksliau, tai yra atspirties taškas mūsų darbui. Bet kokie veiksmai yra nereikšmingi, jeigu nesuprasime, kokį efektą jie suteikia. Kampanijos be metrikų paprasčiausiai yra veiksmai su nematomais rezultatais. Pardavimų skatinimo kampanijos, kurios neveikia, nėra įvaizdžio kampanijos – tai tiesiog prastai leidžiamos pardavimų kampanijos. Bet mes to niekada nežinosime, jeigu nematuosime ir neanalizuosime savo aktyvumų.
Analitikos paslauga, kurią mes siūlome, yra kitokia. Nuo paprasto „Google Analytics“ diegimo (ir mokymų, jeigu to reikia) iki detalių analitikos įrankių (angl. dashboards), kurie gali matuoti offline ir online kampanijų efektą, diegimo. Mes padėsime Jums surinkti bei analizuoti duomenis ir priimti Jūsų verslui palankius sprendimus.
Klausimai, į kuriuos Jums atsakysime:
- Ką ir kaip turėčiau matuoti savo puslapyje?
- Kaip matuoti online kampanijas yra protingiausia?
- Kaip online kampanijos paveikia mūsų fizinių parduotuvių pardavimus?